جشنواره مهدویت در فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ اولین جشنواره مهدویت در فضای مجازی با حمایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

‌به گزارش ایکنا؛ اولین جشنواره مهدویت در فضای مجازی با حمایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در دو بخش محتوایی در زیرشاخه‌های ایجاد وب، ایجاد کانال، صفحه اجتماعی و وب سایت، تولید محتوا در بخش استیکر، اپلیکیشن، پوستر، نشریه، پادکست موشن‌گرافی و کلیپ برگزار می‌شود.

ازجمله اهداف این جشنواره، ترویج و توسعه فرهنگ مهدوی از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان درخصوص امام زمان(عج) در فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتوا‌های مهدوی، شناسایی فعالان و مبلغین مهدویت در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در تبلیغ معارف مهدوی در فضای مجازی و گسترش ابعاد مختلف (شناخت امام زمان (عج)) در قالب هنری در فضای مجازی است.

همچنین شناسایی و تجلیل از فعالان مهدوی در عرصه فضای مجازی و پشتیبانی از این ظرفیت به صورت مستمر، توانمند‌سازی و آموزش‌های مهارتی، تخصصی و معارفی مهدوی جهت فعالان در این عرصه، تولید و باز نشر گسترده مطالب و آثار هنری متنوع از محتوای مهدویت در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت فرهنگی و تخصصی در امر ترویج و توسعه معارف مهدویت و برنامه‌ریزی مدون جهت استمرار آن و تبین نقشه راه و تدوین برنامه بنیاد مهدی موعود‌(عج) در فضای مجازی از دیگر اهداف این جشنواره است. همچنین در این جشنواره موضوع انقلاب اسلامی و انتظار در بخش ویژه‌ای دیده شده است.

مهلت ثبت نام و شرکت در جشنواره از اول آذر ماه ۱۳۹۷ الی ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ اعلام شده است و زمان و نحوه اعلام نتایج بیست و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت این جشنواره است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت chb-namaz.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
جشنواره مهدویت در فضای مجازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.